De ce?

07/02/2010 la 4:28 pm | Publicat în Praise Adonai, Versuri | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , , , ,

Pe o stradă am zărit o fetiță
Tremurând, într-o rochie rubțire;
Fetița își pierduse speranța
De a mai primi o strachină de mâncare bună
Revoltată, l-am întrebat pe Dumnezeu:
De ce permiți acest lucru?
De ce nu iei măsuri în privința asta
?”
Multă vreme, Domnul nu mi se adresase.
Dar în noaptea aceea, răspunsul a venit,
Destul de promt:
Ba am luat măsuri, să fii sigură de asta:
Te-am creat pe tine
!”

Autor necunoscut
Poezia a fost trimisă de sora Mary Rose McGeady,
De la Mânăstire

Sursa: Supă de pui pentru suflet de creștin, de Jack Canfield, Mark Victor Hansen, Patty Aubery, Nancy Mitchell

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

