De la vecinul din iad…

16/01/2010 la 9:33 pm | Publicat în Praise Adonai, Versuri | 5 comentarii
Etichete: , , , ,

Mi-ai fost vecin și cumsecade
Nu ne-am certat, nu ne-am urât
Mi-ai fost prieten, chiar și frate
De ce n-ai spus că sunt pierdut?

N-aveai încredere în mine
Și nici în alți vecini la fel,
Știai de Dumnezeu prea bine,
De ce n-ai spus nimic de El?

Vecine bun, vecine dragă,
O vorba dacă mi-ai fi spus
Ce fericit aș fi în slavă
Și cum ți-aș mulțumi nespus!

Când te chemam la băutură
Spuneai ca ești prea ocupat,
De ce n-ai spus atunci în față
Că ce faceam era păcat?

Dar vai! ai stat pe-aceeași stradă
Și ma știai că-s păcătos
Știai că n-aveam mântuire
Și din pedeapsă nu m-ai scos.

Dacă veneam târziu acasă
Dădeai din cap când mă vedeai
Puteam să strig, să cant, să urlu
Tu tot nimica nu ziceai…

Și mă gândeam: vecin ca tine
În toata lumea nu găsești,
E bun, simpatic, nu mă ceartă,
Cu așa vecin să tot traiești…

Ai vrut sa fii doar cumsecade
Doar respectuos și bun vecin
Dar tu mergeai pe calea dreaptă
Iar eu pe-un drum plin de venin…

Nimic acum nu mai pot face
Primesc pedeapsa mea în iad
Dar nu uita că sunt aicea
Fiindcă m-ai lasat să cad.

Spune la toți acum, să știe,
Că ești salvat și mântuit
Să nu faci ce mi-ai făcut mie
S-ascunzi ca ești un pocăit…

(Autor: Costache Ioanid)

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. foarte frumoasa poezia,asta le spun si eu celor care sunt pocaiti si se pastreaza doar pt ei.Le spun sa le vorbeasca oamenilor despre Isus,dar nu stiu cati iau aminte.Eu incerc sa vb cat de des pot despre El dar sunt uimita ca lumea nu-L cunoaste.Nici macar romanii care toti stim numele Lui si ca in Biblie se vb de El,ei nu stiu cine e dar se dau destepti si incearca ei sa te invete pe tine care sti adevarul.

  2. Bianca, din pacate uitam uneori chiar si faptul ca faptele noastre striga mai mult decat cuvintele noastre… Aia e cealalta extrema. Dar, da, avem datoria sfanta de a impartasi vestea buna cu ceilalti si de a face ucenici. Totul cu dragoste, cu rabdare si cu intelepciune.
    Te mai astept pe aici!

  3. e foarte frumoasa mai ales ca eu sunt copil duc la aDUNAREA DOMNULUI O SO SPUN CA ESTE NEVOIE SA FIE SPUSA LA TOATA LUMEA DE PE GLOB EVANGHELIA

    • Eduard, te felicit pentru faptul ca ai ales traiesti Evanghelia prin viata ta, inca de pe acum. Te mai asteptam pe aici.

  4. Este un poem plin de intelesuri. Dumnezeu sa iti ajute sa scrii mai multe poezii la fel de frumoase si pline de intelepciune crestineasca!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

