Secretul

23/09/2009 la 10:39 am | Publicat în ilustraţii, Praise Adonai | 1 comentariu
Etichete: , , , , , ,

Într-o zi, o fată şi-a întrebat prietena cea mai bună: „Cum se face că tu eşti întotdeauna atât de fericită? Ai atât de multă energie încât pare a nu se termina niciodată!”

Cu un zâmbet larg, aceasta i-a răspuns: „Eu cunosc SECRETUL!”

„Care este secretul?”, a mai întrebat fetiţa?

În replică, prietena i-a răspuns: „Îţi voi spune totul, dar trebuie să promiţi că după aceea îl vei împărtăşi şi altora!”

Secretul este acesta:

Am învăţat că sunt puţine lucruri în viaţă care să mă facă cu adevărat fericită. Trebuie să depind de Dumnezeu, care mă va da bucurie şi va purta de grijă pentru toate nevoile mele. Când o nevoie apare în viaţa mea, trebuie să cred că Dumnezeu se va ocupa de ea. De asemenea că de cele mai multe ori nu am nevoie nici de jumătate din lucrurile care cred că îmi trebuie. Am mai înţeles şi că că „dorinţele” mele sunt diferite de „nevoile” pe care le am.

Din momentul în care am aflat Secretul, sunt fericită.” 

Sursa: Christian News Today Online

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Frumos


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

