Te doresc doar pe Tine, Isuse!

14/09/2009 la 7:12 pm | Publicat în Cântate, Lyrics, Praise Adonai, Video | 2 comentarii
Etichete: , , ,

Te doresc doar pe Tine, Isuse!
Căci doar Tu-mi dăruieşti liniştea,
Îmi conduci pasii pe calea vieţii –
Calea ce duce la Dumnezeu.

Pe braţul Tau mă simt mereu,  păzit si ocrotit.
Păcate, griji şi îndoieli tu mi le-ai risipit.
Pe drumul vietii noi, condu-mă Tu!
Prin harul Tau, vreau sa rămân
Mereu, copilul Tau.

Dragostea Ta îmi umple viata,
Mă-ntareşte-n necaz şi dureri
Căci, prin sângele Tău de pe cruce,
Mi-ai dat, Doamne, iertarea pe veci!

Iar în inima mea zbucimată
Vino, Doamne, şi dă-mi pacea Ta!
Locuieşte Tu, Doamne, în mine!
Călăuză fii Tu-n viaţa mea!

(Autor: Nicolae Moldoveanu, cântă: Tabita Zemora)

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. f. faina muzica. Dumnezeu sa va binecuvinteze.

  2. Dana,multumesc pentru binecuvantari. Este una dintre cantarile care au insotit inceputurile vietii mele de credinta, asa ca rezoneaza cu inima mea.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

